Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Käär !!!! <3

Av Sanna - 21 februari 2012 18:04

  Tjena


Var längesen jag blogga nu

Fast det har inte hänt så mycket på sista tiden tycker jag !!

Skola idag

Och på Måndag börjar jag i klass 7B :D

Ska bli super kuul

Öhm, är ledig imorgon..

I helgen kommer mina små syskon hem så ska försöka vara hemma då.


ajj har väl inge mer att skriva vad jag vet ! :D


Jag äär käär !     


Mehehe Sanna   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 10 februari 2012 13:14

Tjena !! Sitter i skolan med klass. inte den bästa klassen men jaja Ärsuper glad för i April så ska jag åka och spela Cup med arbrå.. Super kul Men No.. Slutar efter den..Sköööönt :DDDD WOW, Ikväll blire att dra och vara med Johanna och gänge...

!!!

Av Sanna - 8 februari 2012 13:26

    Tjena!!   Sitter på no med Sandrina för hon e bäst och hon tycker det var kul.. Snart idrott fast jag slutar snart ^^ Eller ja jag får sitta och vänta på Sandra men jaja är väl värt det.. Som  sag   Tänker berätta lite om mig sj...

Av Sanna - 7 februari 2012 19:24

Tjena  !     Varit i skolan idag och ja slutat typ runt 2 eller nå.. Och sen klockan 5 så åkte jag och tog hål i läppen, så nöjd.. Tack mamma    Klagggggggggggggggggga inte på staven, den ska vara så för att kunna läka ;)   Imorgon...

Av Sanna - 6 februari 2012 10:35

Tjena     Sitter i skolan och jobbar med No.. Haha skit kul Kaan iafalla kolla fb, bdb och kamrat ^^ Love     Men idag efter skolan så dra jag till en kompis sen blir att åka ner och kolla på handboll när hon spelar eftersom jag int...

Av Sanna - 6 februari 2012 08:12

Tjena !   Haann inte och blogga igår, mycket att göra. Men iafalla först så sov min älskade Johanna här hos mig, toan snackar vi inte ens om !! xD Det vara städing och så igår Men idag blire tillbaka till skolan igen .. ( suck ) Hinner in...

Presentation


SannaFiskenPotatisVikström

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards